Simina Mistreanu

Aprilie 2, 2009

Eu, la puterea a doua

Filed under: 1 — animist @ 4:13 pm

Pentru ca zice shefu’ ca n-am mai scris pe blog de juma de an, iata, a venit momentul sa-i onorez leapsa. Cele doua categorii vorbesc despre mine, la prezentul simplu/prezentul continuu. Adica eu, in general/eu, in acest moment (e joi seara, oboseala, primavara).

SUNT: uimita de cate pot invata de la oameni/inca la redactie, imi fac curaj sa plec

AS VREA: sa calatoresc mult, mult / sa treaca mai repede astea doua zile, sa plec in Franta

PASTREZ: prea multe emotii vechi / un ceas rusesc, cu curea lata

MI-AS FI DORIT: sa scriu mai mult narativ / sa citesc mai mult narativ

NU IMI PLACE: sa ma plimb prin ploaie dimineata / ca n-am ajuns nici azi la cursul de jurnalism online

MA TEM: de batranete, da / ca n-o sa am energie sa ies seara asta

AUD: multi oameni cu aceleasi pareri / Just Jack – Starz in their eyes

IMI PARE RAU: ca nu mananc mai multe fructe / ca a plecat din oras colegul de banca din clasa I, fara sa apuc sa-l vad

IMI PLACE: „acasa” / tacerea din birou. se munceste 🙂

NU SUNT: suficient de perseverenta / suficient de sincera cu chestionarul asta

DANSEZ: pana dimineata / dar nu astazi

NICIODATA: –

PAR: mai in varsta decat sunt / obosita. sigur

PLANG: cand mi se pare ca puteam sa schimb lucrurile / de ce?

NU SUNT INTOTDEAUNA: coerenta / concentrata

NU IMI PLACE DE MINE: cand uit de mine / ca n-am mai scris pe blog

SUNT CONFUZA: cand nu reusesc sa-i fac pe oameni sa ma inteleaga / dar imi trece repede

AM NEVOIE: de mama / de somn si vitamax

AR TREBUI: da 🙂

Dau leapsa mai departe la Diana si gadjodillo

7 comentarii »

  1. Da matale esti obsedata de sefu. Ca vad ca toate postarile fac referire la luminoasa-i prezenta. Imi place descrierea aia mai veche. Citez din dumneata: ” Pentru necunoscatori, Claudiu Vrinceanu e seful meu si al celor noua colege de la Wall-Street. E tanar, chipes si istet, ii place sa scrie despre banci, prefera sandvisurile cu pui si salata, are multe idei si multa rabdare. Detalii aici. In plus, are 24 de ani. La multi ani, Claudiu!”. Tare , Tare

    Comentariu de Pupincu Ristea — Aprilie 23, 2009 @ 1:30 pm

    • E un fel de soare shefu’, nu poti sa-l ignori 😉 Dar daca vrei, putem incerca o intalnire, sa te convingi si tu 😛

      Comentariu de animist — Aprilie 23, 2009 @ 3:10 pm

  2. Daca ai cel putin 1,75 , 95 la bust si 85 la talie discutam. Spune-mi unde te gasesc?. Poate sa vina si sefu

    Comentariu de Pupincu Ristea — Aprilie 24, 2009 @ 3:32 pm

    • Vad ca iti plac fetele cu o talie rotunjoara. Imi pare rau, nu ma incadrez in descriere

      Comentariu de animist — Aprilie 24, 2009 @ 3:52 pm

  3. Pai nu ai zis tu ca esti la puterea a doua? Cel putin in lumea prezentata in textul de mai sus

    Comentariu de Pupincu Ristea — Aprilie 28, 2009 @ 3:41 pm

    • Ca un jurnalist ce te afli, ar trebui sa fii mai atent la intelesul textelor pe care le citesti 😛

      Comentariu de animist — Aprilie 29, 2009 @ 2:16 pm

      • Aha Aha. Da de unde sti tu ca sunt jurnalist?

        Comentariu de Pupincu Ristea — Iulie 2, 2009 @ 4:07 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

