Simina Mistreanu

Mai 5, 2008

Si Danone vine cu husa

Filed under: companii, public relations — animist @ 10:53 pm

Dupa operatiunea telefonul, care s-a lasat cu ecou si comentarii, Danone a facut inca o miscare de PR. Azi dimineata aveam pe birou la redactie un plic galben de la Danone. Inauntru – o felicitare de Paste si o husa de telefon. Nu stiu care a fost intentia oamenilor care au trimis plicul, dar au reusit sa ma faca sa zambesc. Acum, posibilitatile sunt multiple:

– poate au trimis cadouri personalizate si husa imi era dedicata cu un fel de „uite ca facem si cadouri micute si dragute, dar n-am uitat de mobilul ala” (varianta putin plauzibila).

– asa s-a nimerit. Firma cu huse s-a intamplat sa ii sponsorizeze exact inainte de Paste (la fel de putin plauzibil)

– voiau sa faca un follow-up la faza cu mobilul, sa trimita jurnalistilor un cadou mai mic, dar care sa le aminteasca de telefonul primit in toamna (varianta plauzibila, dar trista rau).

– intr-un avant autoironic, au facut un cadou dragut si mic – atat de mic incat sa nu ai ce comenta – dar care sa aminteasca de faza cu telefonul si sa spuna „uite ca am invatat, totusi, ceva din treaba aia”.

Cert e ca in interiorul husei se afla, singura si vesela, cartea de vizita a noului director de comunicare Danone: Andreea Monica Muresan.

Anunțuri

2 comentarii »

  1. Cred ca niciuna dintre variantele enumerate de tine nu e prea fericita. E clar o gafa. Eu cred ca voiau sa aminteasca de telefoanele alea mobile si probabil au uitat ca tu ai refuzat cadoul. Cel mai probabil au trimis astfel de huse tuturor jurnalistilor ce au fost prezenti atunci si au primit cate un Nokia.

    Comentariu de Carina — Mai 6, 2008 @ 6:36 am

  2. Mi se pare cam penibila faza cu husa. Adica „hai sa va amintim cat de mult v-a placut cadoul nostru ultima oara, ca poate ati uitat”.

    Si permite-mi sa imi dau cu parerea si apropo de „operatiunea telefonul” – era, intr-adevar, un cadou nejustificat (un producator de handset-uri sau un provider de telefonie mobila putea sa dea asa ceva – si asta a si facut Orange la evenimentul de lansare pe piata romaneasca – dar o companie producatoare de lactate nu prea are ce cauta cu chestii din astea), si putea intra in categoria „tentative de imbunatatire a relatiilor cu presa, care, de altfel, au esuat lamentabil”.

    Am auzit de ‘gesturi’ mult mai grandioase, totusi, de genul ‘ducem presa in celalalt capat al lumii, la sediul central al companiei noastre’ – but at least it made bloody sense.

    Comentariu de Mihnea — Mai 18, 2008 @ 5:25 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: