Simina Mistreanu

Aprilie 14, 2008

Un blog nou, intr-o zi mare

Filed under: jurnalisti, personale, romanian blogging, wall-street — animist @ 10:17 pm

E 15 aprilie de mai bine de o ora. De mai bine de ora, Claudiu Vrinceanu are 24 de ani. vrinceanu.ro are 24 de ore.

Daca derulam caseta inapoi cu vreo sapte luni, dam de o zi calda de toamna in care eu si Claudiu puneam pariu ca ne facem amandoi blog pana la 1 octombrie. Imi datoreaza si acum o sticla de vin, sau ce alta bautura alcoolizata o fi fost obiectul ramasagului nostru.

Dar iata ca pe 14 aprilie a vazut lumina blogosferei si vrinceanu.ro, blog de business. Claudiu scrie despre business si online publishing, despre ceea ce ii place si ceea ce il enerveaza, fara rabat de la politica. Are trei posturi pana acum si eu ii urez la mai multe.

Pentru necunoscatori, Claudiu Vrinceanu e seful meu si al celor noua colege de la Wall-Street. E tanar, chipes si istet, ii place sa scrie despre banci, prefera sandvisurile cu pui si salata, are multe idei si multa rabdare. Detalii aici. In plus, are 24 de ani. La multi ani, Claudiu!

4 comentarii »

  1. „tanar, chipes si istet” – no comment 🙂

    Comentariu de mihai — Aprilie 16, 2008 @ 6:01 pm

  2. hey simi ti-am gasit si io blogu, te-am trecut in blogroll ca mi-am facut si eu ieri pe wordpress altu :))
    gia

    Comentariu de giapapadia — Aprilie 22, 2008 @ 2:56 pm

  3. ceau, gia, ma bucur sa ne vedem, macar asa, blogosferic. sper ca esti bine si te bucuri de paris. acusi vin si eu, have no fear 🙂

    te pup

    Comentariu de animist — Aprilie 24, 2008 @ 9:38 pm

  4. aaa daaaa? mai vii? cand? cum?

    Comentariu de Gia — Aprilie 28, 2008 @ 3:13 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

