Simina Mistreanu

Ianuarie 31, 2008

Noul val in Internetul romanesc

Filed under: internet, wall-street — animist @ 12:19 am

Cam asa suna titlul unui articol care a aparut marti in Wall-Street. Revin acum asupra lui pentru ca am avut doua zile incarcate, fara timp de scris pe blog (si pentru ca nu pot sa dorm :)). Ideea era sa adunam cativa antreprenori tineri, cu idei si cu o oarecare vizibilitate si sa ii lasam sa ne povesteasca despre ei. Pentru ca toata lumea ii stie pe Calin Fusu, Orlando Nicoara, Vlad Stan, Mihai Seceleanu si Rachad El Jisr – „dinozaurii netului”. Si pentru ca in ultima vreme baietii au mai aparut prin presa, bloguri si concursuri de antreprenoriat.

Formula finala a fost: Vladimir Oane, Filip Chereches Tosa, George Lemnaru, Alex Brie, Mircea Scarlatescu si Emi Gal. Ei, mie mi-a facut placere sa vorbesc/schimb mailuri/scriu cu si despre ei. Poate pentru ca, dintre toate persoanele despre care am scris pana acum, ei au fost cei mai apropiati de varsta mea. Dar si pentru ca am aflat cate ceva din povestile lor, din ambitiile lor si din filosofia lor de business. Am invatat ca netul nu e chiar un univers utopic in care arunci o moneda si scoti un milion. Ca e nevoie de multa munca, de cunostinte, de o echipa si de bani.

Spre deosebire de alte „surse”, ei au fost mai deschisi, mai glumeti, mai dispusi sa dea explicatii sau sa isi faca, de nevoie, poze la perete. Mie mi-au transmis un strop de optimism si vreo doi de curiozitate – de a afla mai mult, de a vedea cum continua povestea, cum se vor intelege cu lumea asta virtuala si cand vor face primul milion 🙂  

14 comentarii »

  1. Cred ca toti cei care ti-a raspuns acolo merita sa fim urmariti. Toate proiectele care le stiu sunt interesante.

    Comentariu de Mircea Scarlatescu — Ianuarie 31, 2008 @ 6:51 am

  2. sa mor daca ma simt dinozaur…. 🙂

    Comentariu de mihai — Ianuarie 31, 2008 @ 7:06 am

  3. era citat din clasici. reprodus cu drag 🙂

    Comentariu de animist — Ianuarie 31, 2008 @ 2:18 pm

  4. Asta cu dinosaurii are si o parte nasoala. Pana la urma au disparut … 🙂 Si eu speram sa fiu un crocodil…

    Comentariu de Vlad Stan — Ianuarie 31, 2008 @ 7:09 pm

  5. […] Simina in Wall-Street  despre noul val de antreprenori online.   […]

    Pingback de Noul val de antreprenori online | Vlad Stan — Ianuarie 31, 2008 @ 7:56 pm

  6. Cu siguranta mai sunt si alti tineri antreprenori…

    Comentariu de Daniel — Ianuarie 31, 2008 @ 9:20 pm

  7. Deci eu nui stiu pe nici unul. Ceam pierdut?

    Comentariu de dadatroll — Februarie 1, 2008 @ 1:46 am

  8. Chiar asa, cum s-a intocmit „lista” caci am inteles ca s-au recomandat unii pe altii 🙂

    Comentariu de Daniel — Februarie 1, 2008 @ 7:53 am

  9. Cu siguranta mai sunt si alti antreprenori. Cei nominalizati au iesit insa in evidenta la evenimentele Netcamp si ZileleBiz.

    Comentariu de Vlad Stan — Februarie 1, 2008 @ 2:06 pm

  10. Si un pahar cu apa rece ! Hai sa ne periem unu pe altu pana iese ceva ! pssss

    Comentariu de gigicapsunaru — Februarie 1, 2008 @ 3:00 pm

  11. Bineinteles ca mai sunt si altii. O lista exhaustiva era aproape imposibil de facut. Asa cum zice Vlad Stan, cei pe care i-am ales s-au remarcat la ZileleBiz si Net Start-Up, competitii de antreprenoriat online organizate toamna trecuta, in care ei si-au inscris proiectele, au fost jurizati etc.

    @ dadatroll: probabil ca nu ai auzit de ei pentru ca multe din proiectele lor sunt la inceput sau chiar in stadiu de lucru. Urmeaza 🙂

    Comentariu de animist — Februarie 1, 2008 @ 4:18 pm

  12. Sau poate pentru ca nu ma intereseaza?

    Comentariu de dadatroll — Februarie 1, 2008 @ 6:22 pm

  13. Sunt convins ca la urmatoarea editie de NetCamp se vor inscrie mult mai multi antreprenori.

    Si pana la urma, intrebarea mea este: te numesti antreprenor daca incepi un proiect nou, sau o firma noua? Dupa cum bine stii, sunt unii din cei nominalizati care tot antreprenoriaza de ani buni. 🙂

    Cred ca raspunsul este antreprenor e cine incepe un proiect nou. Poate ma insel. 🙂

    Comentariu de Andrei Potorac — Februarie 2, 2008 @ 3:34 am

  14. „cei pe care i-am ales s-au remarcat la ZileleBiz si Net Start-Up”
    Sunteti sigura ca toti dintre ei s-au remarcat la aceste doua evenimente? Sa fim seriosi.

    Comentariu de Dan — Februarie 5, 2008 @ 3:18 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

