Simina Mistreanu

Ianuarie 5, 2008

Wishlist 2008 sau de ce iubim Revelionul

Filed under: personale — animist @ 1:11 am

wish.jpg

Am ajuns azi-dimineata in Bucuresti, dupa o noapte lunga in care am impartit compartimentul de tren cu cinci turci pusi pe cantat si dornici sa-mi ofere mere. M-am apucat, de plictiseala, sa astern pe o foaie de hartie cateva din dorintele, propunerile si hotararile marete pe care le tot rumegam in minte in zilele de dinaintea Revelionului. Asta e fain la noaptea dintre ani: ca te face sa te simti puternic. Faptul ca ai doborat inca un an te transforma intr-un mic David cu prastia in mana, in stare de orice. Nici o hotarare nu e prea curajoasa.

De la clasicul „Ma las de fumat de la intai” pana la „vreau sa ajung anu’ asta in Madrid, Paris si Botosani”, orice e posibil. 2008 o sa imi permita sa petrec mai mult timp cu familia, dar si cu prietenii, o sa ma transforme intr-o studenta mai silitoare dar si intr-o angajata mai serioasa; o sa imi lase timp sa merg la sala de doua ori pe saptamana cu baietii de pe Magheru, sa ma apuc de alpinism si sa invat o limba straina; sa citesc minimum doua carti pe luna; sa imi organizez timpul mai intelept, sa umblu mereu cu agenda dupa mine; sa nu ratez nici un concert mai maricel; sa scriu articole mai bune; sa citesc cat mai multa presa zilnic/saptamanal/lunar; sa progresez in ceea ce fac acum, dar sa incerc si altceva… eventual sa imi si dau seama ce vreau de la viata. Si, evident, sa scriu mai mult pe blog.

Bineinteles ca 96,5% din toate rezolutiile astea vor avea o soarta trista. Dar tot e bine sa iti pui dorinte, iti stimuleaza imaginatia. So let the wishes roll down the hill!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

