Simina Mistreanu

Noiembrie 5, 2007

Din nou acasa, in Bucuresti… din pacate

Filed under: personale — animist @ 11:31 pm

Paris Beauvais, ora locala 10.00 – soare, cald. Bucuresti Baneasa, ora locala 13.30 – ploaie, 6 grade Celsius, oameni grabiti, ratb-uri suprapline… good to be home. 

M-am intors azi din mica mea escapada prin tari straine. Si inca incerc sa ma scutur si sa ma trezesc la realitate. Am petrecut cateva zile in Amsterdam, alaturi de cea mai buna prietena din liceu, studenta acum in Franta, si de cativa colegi de-ai ei. Orasul e foarte frumos, dupa cum o arata si pozele.. E tanar, armonios, happy si relaxat. Un loc in care oamenii au invatat sa renunte la masini in favoarea bicicletelor, pentru a-si cruta orasul, sanatatea si nervii. Fara turisti in exces, fara prea multa agitatie, cu miros de marijuana la fiecare colt de strada si cu plimbareti nocturni variati si haiosi. In stilul caracteristic, am transformat noaptea in zi si am ratat, pe rand, fiecare muzeu pe care ne-am propus sa il vizitam… anul viitor 🙂

Dupa un popas de doua zile in orasul frantuzesc Rouen, urma sa ne intoarcem in Paris. Insa eu m-am indragostit de orasel si de seninatatea catorva oameni, asa ca am renuntat la Paris pentru plimbari de seara pe stradute pietruite si pentru nopti in camin. Inutil sa incerc sa compar caminele frantuzesti cu cele romanesti sau stilul de viata al amalgamului de nationalitati cu cel al amalgamului de regiuni romanesti. Cert e ca, zile de-a randul, m-am desprins de tot: facultate, job, agitatie si alergatura, nopti in fata calculatorului, Internet, presa, bloguri. Am trait ca un student de 19 ani, fara nici o grija. Grijile au aparut abia in ultima noapte, cand transportul frantuzesc in comun m-a dezamagit si disperat. Un autobuz intarziat, un tren spre Paris pierdut, o gramada de variante de solutii, un nou bilet de avion cumparat pentru miercuri, o razgandire, inca un tren intarziat si 100 de euro pentru taxiul care m-a dus la Beauvais. 

Frumos si scurt, de maine ne intoarcem la viata reala, cu un zambet in plus si cu un bilet de avion ce se asteapta reprogamat. Februarie? 🙂   

2 comentarii »

  1. deci!!! aaaaaaa!!!
    nu pot sa cred ca am dat de blogul tau… in loc sa invat pentru examenul de sambata, sau macar sa/mi fac mega proiectul la introducere. arghh.
    buuun… doream doar sa/ti zic ceau. hihi. MI SE PARE MEGA CIUDATA TOATA TREABA ASTA CU BLOGURILE.(iti scriu aici pentru ca habar nu am e/mailul tau) fa/ti facebook thingie!
    ah da.. sa nu uit… am mega poze si mai exact mega filmulete cu voi/noi/burger king/discutii despre ciocolata si alte feluri de mancare. trebuie sa vi le trimit si voi sa/mi trimiteti pozele voastre .. toate! din toate zilele.. pentru ca tocmai mi/am dat ca nu am poze cu amsterdamul decat.. by night si si alea un pic cam „blurry”.
    well… besos,
    oana
    btw ( sau daca preferi p.s.): vorbeam serios cu venitul la mine.

    Comentariu de oana — Noiembrie 6, 2007 @ 6:13 pm

  2. :)) oana, esti nebuna, as always.
    e bine ca vorbim pe blog, desi adresa mea de mail e aceeasi din liceu. nothing changed 🙂 da, pozele trebuie neaparat sa le impartasim, desi eu voiam sa le pun pe ale mele pe blog (ei bine, nu pe toate:)), dar nu am apucat. probabil maine… desi, daca ma gandesc bine, nici noi nu prea am scos nasul afara pe lumina.
    u have fun si fii cuminte acolo in madrid, mi-e dor de tine. sper sa ajung pe la tine cat de curand, desi chiar seara asta mi-am luat inca un bilet spre franta. plec in februarie!!
    te pup si don’t worry, in cel mai rau caz ne vedem de craciun in arad, la o cafea in smart.

    Comentariu de animist — Noiembrie 6, 2007 @ 11:28 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

