Simina Mistreanu

octombrie 23, 2007

Dezbaterea blogurilor curate

Filed under: personale, romanian blogging — Simina Mistreanu @ 10:24 pm

Cu intarziere (aseara – somn instant, azi – zi plina), scriu si eu cateva randuri despre dezbaterea ASCMedia din Club A, de luni seara. Au venit CTP, Rodica Parvu de la ORDA, ZosoPiticu, Adrian Ciubotaru, Cristi Greger, eCostin, Andrei Rosca, Nihasa, Bobby Voicu, Marius Nicolescu, Iulian, Mihnea Boiangiu. A moderat Horea Badau.

S-a vorbit, s-au iscat discutii in contradictoriu, CTP s-a suparat pe Zoso, pe fumul de tigara si pe viata, s-au tras si cateva concluzii:

Ni s-a reamintit ca articolele pot fi preluate, in limita a 500 de semne sau 50% din total, fara nici o problema. Insa de filmulete si videoclipuri nu ne putem atinge, decat daca au fost „spalate” inainte pe YouTube.

S-a vorbit mai mult despre ziaristii care fura de la bloggeri, nu invers. Si aici, recomandarea doamnei de la ORDA e sa fie dati in judecata, sa se creeze un precedent care sa poate fi folosit mai apoi. 

Indicate sunt totusi link-urile, nu preluarile, atat pe bloguri, cat si in presa online.

S-a ajuns din nou la reglementarea Internetului, privita cu mult scepticism de cei din sala.

CTP nu isi face blog. Pentru ca nu ii vede sensul si nu il intereseaza „sa isi povesteasca viata si trairile si mai-nu-stiu-ce impresii dintr-o zi”, ignorand complet referirile din sala la blogurile profesionale. Jurnalistii care au blog sunt niste fandositi, dar s-ar putea, totusi, sa-si faca si dumnealui blog dupa ce se lasa de presa. Pentru mine, CTP a fost o mare dezamagire seara trecuta, dupa ce, la ultima dezbatere ASCMedia la care a participat, imi facuse impresia unui tip deschis.

La final, bloggerii s-au dus la bere (merci zoso si piticu de invitatie), iar in Club A s-a dansat. Lunea urmatoare (cand eu voi fi in Amsterdam :)), se va vorbi de difuzarea manelelor pe postul public de televiziune, alaturi de Victor Socaciu.

9 comentarii »

  1. asa si ?

    Comentariu de 652 — octombrie 23, 2007 @ 10:26 pm

  2. 🙂 asa si ce?

    Comentariu de animist — octombrie 23, 2007 @ 10:42 pm

  3. asa si care-i faza ?

    Comentariu de Sky-Hunter — octombrie 24, 2007 @ 7:15 am

  4. pai am expus, pe scurt, un eveniment si cateva din concluziile acestuia… vrei sa rezum? 🙂 happy to do that

    Comentariu de animist — octombrie 24, 2007 @ 8:12 am

  5. zi-mi in cateva cuvinte: „ce intelegi tu” prin bloguri curate ?

    Comentariu de Sky-Hunter — octombrie 24, 2007 @ 11:23 am

  6. SI azi ne-aduce steagul aminte
    D-acel octombrie leninlist.

    Ce e de neinteles tovarasi blogeristi? Eu CTP care nu-mi fac blog va spun ca maine sarbatorim 90 de ani de la marea revolutie din octombrie, si de la aceasta aniversare nu da de bine sa lipsiti. Traiasca lupta pentru pace care a inceput in 1917 si bineinteles nemuritorul Lenin!

    Comentariu de PELERINUL — octombrie 24, 2007 @ 7:53 pm

  7. @ sky-hunter: EU inteleg prin „bloguri curate” blogurile de bun-simt. Nu am nimic impotriva preluarii de materiale din alte parti, atata timp cat mentionezi sursa. Totodata, nu cred ca vreun blogger o sa se apuce sa numere 500 de cuvinte inainte sa le puna pe blog. Si nici nu e nevoit sa o faca, deoarece Internetul este, deocamdata, un mediu liber. Dar si sa iei articolul cuiva si sa ti-l insusesti e lipsit de bun-simt. Asa ca eu judec blogurile din prisma asta

    @ pelerinul: da, se simt urme comuniste pe ici, pe colo

    Comentariu de animist — octombrie 24, 2007 @ 9:53 pm

  8. deci tu ai fost acolo?

    Comentariu de piticu21 — octombrie 25, 2007 @ 10:48 pm

  9. @ piticu: funny asta. da, eu iti multumesc pentru instructiunile constiincioase, prin care ma indrumai spre La Baricade 🙂

    Comentariu de animist — octombrie 25, 2007 @ 11:22 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.