Simina Mistreanu

Septembrie 27, 2007

Si Philip Thomas spunea…

Filed under: publicitate, publishing — animist @ 10:09 pm

pt.jpg

Am avut seara asta un interviu 3 la 1 cu Philip Thomas. Cele trei eram eu, o fata de la Mediafax si una de la NewsIn. Cel unic era Philip Thomas, senior executiv al Emap si CEO al festivalului international de publicitate Cannes Lions. Thomas se afla la a doua sa vizita in Romania (prima fusese in 1987) si se declara impresionat de toate schimbarile care au avut loc intre timp. Despre piata de publicitate din Romania, englezul spune ca a ajuns la maturitate, premiul luat de romani la Cannes anul acesta fiind o dovada clara in acest sens.

De ce nu au fost premii pana acum? Pentru ca publicitatea nu era indeajuns de buna. Iar bugetele mici de advertising nu sunt o scuza, spune Thomas, si ne da exemplul campaniilor Dove vs. Sony. In rest, publicitatea tinde spre globalizare si isi pierde caracteristicile locale, piata Est-Europeana seamana cu cea din Orientul Mijlociu, iar festivalul de la Cannes premiaza tot mai cu spor responsabilitatea sociala si initiativele tinerilor… Mai mult, maine in Wall-Street.  

Anunțuri

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: