Simina Mistreanu

Septembrie 23, 2007

Seara alba in Bucuresti

Filed under: bucuresti, personale — animist @ 11:51 pm

Am fost si eu sambata seara la Noapte Alba. Lume multa, lasere, muzica, artisti de circ si teatru contemporan, giumbuslucari, Basescu si Videanu care se plimbau se ici-colo prin multime (am dat si mana cu domn’ presedinte :D). Un eveniment frumos, cu iz european, care i-a adunat pe bucuresteni laolalta, sa-si sarbatoreasca orasul. Fara mici si bere pe gratis, fara revolta si mitinguri, fara Revelion. Ca un jurnalist ce se respecta, mi-am uitat aparatul foto acasa, dar au fost altii mai harnici… Pacat cu frigul care m-a trimis devreme acasa.

1 comentariu »

  1. RSS n-ai ? 🙂

    Comentariu de mihai — Septembrie 24, 2007 @ 11:43 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

