Simina Mistreanu

Septembrie 19, 2007

PR-ul la primari

Filed under: personale, wall-street — animist @ 9:09 am

Ziua 1. O secretara. Eu: „As dori sa vorbesc cu domnul primar”. Dumneaei: „Bineinteles, sunati maine la 9”

Ziua 2. Aceeasi secretara. Eu – nu ma trezesc la 9, sun la 11: „L-am ratat iar, imi pare rau. Puteti sa-l anuntati ca il voi contacta maine la 9, pentru un scurt interviu?” Dumneaei: „Bineinteles, domnul primar va vorbi cu dumneavoastra maine la 9″… Cat de usor e sa fii jurnalist in Romania de azi!

Ziua 3. Stimabila. Eu – ma trezesc constiincioasa la 9, sun la primarie. Domnul primar intarzie. Sun din 20 in 20 de minute, pe la 10 jumate apare si domnul primar. Secretara, cu un ton artagos: „E in sedinta.. Daaa, cum ziceati ca va numiti si ce vreti de la noi?”. Ii explic calm si pe indelete ce-i cu mine, ce-i cu materialul, ca nu vreau scandal si e de bine pentru domnul primar. „Hmm… trimiteti fax”. Eu, blocata: „Pentru ce?” „Cum pentru ce? Faceti o cerere ca sa ne spuneti ce vreti de la Primaria Sectorului X”

3 telefoane mai tarziu, am convenit cu secretara ca domnul primar isi va consulta agenda. Astept pana ajunge la capitolul „Relatiile cu presa”.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

